Webinar gratuit „Managementul Performantei in Perioada de Criza”, organizat de CCI Prahova si Institutul Kaizen Romania

În contextul actual, dominat încă de multe probleme și incertitudini generate de criza COVID-19, este esențial să cooperăm pentru a depăși cu bine dificultățile aparute și pentru a recâștiga ordinea și echilibrul atât de necesare continuării progresului.

In acest sens, Camera de Comerț și Industrie Prahova continuă colaborarea inițiată la inceputul acestui an cu Institutul Kaizen Romania și vă propune un nou eveniment organizat în parteneriat – webinarul “Managementul Performanței în Perioada de Criză”, care va avea loc în data de 28 mai 2020, în intervalul orar 11:00 – 12:30, pe platforma Microsoft Teams.

Institutul Kaizen România – parte din grupul Kaizen Institute Global, lider mondial în Managementul Îmbunătățirii Continue – susține angajații și organizațiile în dezvoltarea continuă a performanței, în armonie cu propriul potențial și cu provocările mediului social și economic.

În urma participării Dumneavoastră la acest webinar, veti primi informatii deosebit de utile legate de
urmatoarele teme:
– Cum ne putem proteja sănătatea, individual și în echipă, în perioada următoare (bune practici și exemple de măsuri de protecție);
– Cum aplicăm instrumentele de îmbunătățire a performanței în companie;
– Cum putem reduce riscurile și obține beneficii măsurabile, prin dezvoltarea unei culturi a îmbunătățirii continue.

Participarea este gratuită.

Vă puteti înscrie până cel târziu miercuri, 27 mai 2020, ora 12:00, prin accesarea link-ului:
https://forms.gle/8hnZpFaSFxqBcpB46. Pentru detalii suplimentare, vă puteți adresa la e-mail:
promovare@cciph.ro sau la ro@kaizen.com.