Speaker premiat ca “World’s Best Analytics Practitioner” prezent la TeCOMM Bucuresti

Mediul online are un avantaj greu de egalat de catre celelalte canale de comunicare si anume faptul ca este transparent, majoritatea actiunilor realizate de clienti pot fi urmarite si masurate.

Ca proprietar al unui magazin online, unul dintre cele mai mari avantaje este acela ca poti sa monitorizezi aproape tot. Este foarte important sa stii ce cauta vizitatorii care intra pe site-ul tau. Unul dintre instrumentele de baza in masurarea performantei unui website este Google Analytics, un tool care iti arata numarul de vizitatori pe site, numarul de pagini pe care le-au vazut, traseul pe care ei l-au avut prin site-ul tau, cat timp au stat, cum au ajuns.

Steen Rasmussen (Danemarca), unul dintre cei mai buni analisti in digital marketing din Europa si inclus in top 250 traineri activi din cadrul programului Google Partners Academy la nivel global, va fi prezent ca si speaker in cadrul TeCOMM Bucuresti din 21 Aprilie. Experienta practica de peste 15 ani in optimizare on-line de site-uri și web analitics pentru clienti precum Microsoft, Ericsson, Oracle and Johnson&Johnson i-a adus titlul de ”World’s Best Analytics Practitioner” 3 ani la rand, recunoastere oferită de Digital Analytics Association.

“De vreme ce mediul online devine din ce in ce mai aglomerat cu diversi jucatori, este crucial sa ai cel mai performant website pentru toate segmentele. Instrumentele de analiza te ajuta sa obtii rezultate mai bune cu resurse mai putine “ este de parere Steen Rasmussen, care este si Senior Partner si Co-Founder@IIH Nordic (Danemarca) – una dintre cele mai mari agentii de online marketing si analytics din Europa, premiata ca fiind “Best Danish Analytics House” in 2013-2014.

Ca speaker international de renume el si-a impartasit cunostintele cu privire la modul de organizare si cum sa asiguri castiguri in marketing prin analytics in diverse locuri de la Silicon Valley și New York, la Budapesta și Barcelona.

In worksopul pe care il va sustine in cadrul TeCOMM, Steen va vorbi despre ”Cum sa duci analiza clientilor tai la nivelul urmator”. Sesiunea oferita de el se va baza pe cazuri practice si o serie de date operationale. Sesiunea te va ghida in lumea datelor si va identifica 7 dintre intrebarile cheie din zonele de interes. Nu va fi vorba despre web metrics, ci despre adevaratele insight-uri despre clienti, despre concurenta, performante de marketing si impactul asupra business-ului, ceea ce te va ajuta sa iti imbunatatesti strategia de marketing online, dar si relatia cu utilizatorii si businessul in general.

Sfatul pe care acesta il ofera unui proprietar de business de online este: ”Înceteaza sa urmaresti sa obtii date perfecte si incepe sa te folosesti de ceea ce ai! Datele nu au valoare pana cand nu incepi sa folosesti recomandari pe baza de date si perspective de imbunatatit in cadrul business-ului tau. Asadar, inceteaza sa te consideri un analist de date, ci mai degraba un business-developer care utilizeaza date, obiectivul principal fiind sa generezi rezultate pozitive pentru business, nu sa generezi date”.

Speakerii care si-au confirmat deja prezenta la TeCOMM vin din agentii si magazine online din UK, Polonia, Danemarca, Olanda si Romania: David Rothwell (Autorul Best Seller-ului „The AdWords Bible for eCommerce”), Karol Karpinski (Client Partner CEE @Facebook), Chris Jones (User Experience Director si eCommerce specialists @Blueleaf – una dintre cele mai mari agentii de strategie online din UK), Lenneke van der Meijden (Online Conversion Specialist si eCommerce Manager@Euroflorist – companie fondata in 1982 si lider de piata pe Europa in servicii de livrare online de flori oriunde in lume – Olanda), reprezentanti ai companiilor Urgent Cargus, MasterCard, Banca Transilvania, Conectoo, ProfitShare, MobilPay, Paravion, Flanco, DWF, ProClick etc.

Conferinţa TeCOMM se află la a-VIIIa ediție la nivel national, eveniment la care sunt asteptati peste 250 de retaileri online care au deja un business online sau isi doresc un start-up in acest domeniu, cat si cei din domeniile conexe care ofera servicii, solutii sau produse de ecommerce.

Inscrierile la TeCOMM Bucuresti se fac pe www.bucharest.tecomm.ro. Organizatorii au pregatit preturi speciale care ofera participantilor reduceri considerabile din pretul integral al biletelor, in functie de perioada inscrierii. Pana in 31 martie, preturile pentru biletele All Event pornesc de la 79 euro, mai mult, organizatorii ofera si reduceri atractive pentru grupuri.

Gold Sponsor: MasterCard, UrgentCargus
Silver Sponsor: Banca Transilvania
Recommended payment processor: mobilPay
Travel partner: Paravion
Supported by: Conectoo, ProfitShare, MxHost, Creative News, CS Design, Champollion
Partners: Moloso, Simartis, SearchAds, Hostvision, DWF, DPD

Despre Libero Events

Libero Events este agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si targuri: Touristica.