Astăzi, în cadrul unei ședințe extraordinare a Consiliului Local Ploiești, au fost adoptate două hotărâri pentru optimizarea activității RASP, la inițiativa executivului municipal.
Procesul de reorganizare a fost elaborat cu consultarea sindicatelor și aprobat de Consiliul de Administrație al regiei. În acest context S-A DECIS redcerea umprului total d eposturi de la 105 la 74, prin eliminarea a 31 de posturi– 20 conform Planului de reorganizare și încă 11 ca urmare a transferului stației de epurare către operatorul S.C. Apa Nova Ploiești S.R.L.
Ce face, concret, RASP pentru Ploiești?
- monitorizarea și controlul contractelor de servicii publice încheiate de Municipiul Ploiești cu operatorii pentru apă, canalizare, iluminat, salubritate, energie termică și administrare a domeniului public și privat;
- gestionarea dispeceratului permanent pentru sesizările cetățenilor;
- monitorizarea post-închidere a depozitului ecologizat Teleajen;
- supravegherea aspectelor de mediu și a impactului factorilor de mediu la nivelul Municipiului Ploiești;
- monitorizarea investițiilor derulate de operatorii de servicii publice.
Această măsură face parte dintr-un pachet mai amplu de reforme administrative asumat de conducerea municipalității, care vizează eficientizarea cheltuielilor de funcționare, atât în cadrul Primăriei, cât și al instituțiilor subordonate.
Edilii spun ca „obiectivul esteclar: reducerea costurilor administrative, fără a afecta servicile oferite cetățenilor”.
„Treptat, ne îndreptăm spre o administrație locală mai eficientă, mai transparentă și mai aproape de nevoile reale ale comunității ploieștene”, ransmite conducerea Primăriei.