Produse la Banesti pentru Republica Dominicana

Kuma România, unul dintre principalii producători locali de lavoare, blaturi şi mobilier pentru băi şi bucătării sub brandurile Kuma şi Nordline, a încheiat anul 2015 cu un business de 3,3 milioane de euro, în creștere cu circa 10% față de anul precedent, și mizează pe creșterea acestuia cu încă 10 procente până la finalul anului, potrivit directorului executiv al Kuma Romania, Camelia Olsen.

De asemenea, începând cu acest an produsele companiei sunt prezente şi pe piața dominicană, iar următoarele țări vizate în planul de expansiune sunt Austria, Ungaria și Marea Britanie.

Produsele Kuma au fost introduse, de curând, pe o nouă piață, la începutul anului fiind realizat primul export de lavoare și mobiler de baie către Republica Dominicană.

Mai mult, expansiunea companiei în acest an pune un accent major pe exporturi, următoarele țări vizate fiind Austria, Ungaria și Marea Britanie, toate demonstrând un potențial crescut pe piața proiectelor hoteliere, comerciale și office.

Kuma România este o companie româno-daneză lansată pe piaţa locală în 1998, fiind specializată pe producerea de lavoare de băi pentru proiecte rezidenţiale, comerciale, de birouri şi de utilitate publică, blaturi de bucătării în suprafaţă continuă cu chiuveta, glafuri de ferestre şi balcoane, mese de bar/restaurant, recepţii pentru hoteluri, concepte SPA şi mobilier modular marca Nordline pentru băi şi bucătării.

Kuma a inaugurat prima linie de productie la Câmpina în 1998, pentru ca în 2006 compania să se mute în Băneşti odată cu finalizarea primei investiţii de tip greenfield în valoare de 2 milioane de euro.