Direcţia Generală a Finanţelor Publice Prahova invită operatorii economici să participe marţi, 4 decembrie a.c., la o noua sesiune de informare organizată pe tema aplicării sistemului taxei pe valoarea adăugată (TVA) la încasare.
„Acţiunea este organizată în cadrul campaniei de informare publică privind sistemul TVA la încasare şi are ca obiectiv principal asigurarea unui grad ridicat de înţelegere a prevederilor instituite prin Ordonanţa Guvernului nr. 15/2012 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal , care vor intra în vigoare începând cu 1 ianuarie 2013. Agenda de lucru a sesiunii va cuprinde, pe lângă, prezentarea noilor reglementări în domeniu, dezbateri în cadrul cărora lectorii, specialişti în domeniu, vor da răspusuri la întrebările formulate de contribuabili”, a precizat Dan Cristian Petre, directorul DGFP Prahova.
Sesiunea de informare publică se va desfăşura la:
– Ploieşti – sediul D.G.F.P. Prahova, str. Aurel Vlaicu nr. 22 – Sala de sedinţe (etajul 2);
– Câmpina – Casa Tineretului Câmpina, bd. Nicolae Bălcescu nr. 50, începând cu ora 10.