KiK deschide, in premiera, doua magazine in aceeasi zi la Ploiesti

KiK, retailer de îmbrăcăminte la preț redus din Germania, cu o reţea de peste 3.500 de magazine în Europa, a deschis două magazine în aceeași zi, vineri, 14 iunie, în Ploiești, în complexele comerciale Winmarkt Centru (750 mp) și Winmarkt Big (360 mp). Retailer-ul ajunge astfel la un număr de 20 de magazine deschise în România.

„Dăm startul vacanței de vară la Ploiești nu cu unul, ci cu două magazine KiK, ceea ce înseamnă că ploieștenilor le va fi ușor să descopere calitatea produselor germane indiferent de zona în care locuiesc. Ca furnizor de produse textile de bază, KiK oferă clienților un sortiment de produse cuprinzător, care integrează calitatea la prețuri avantajoase”, a afirmat Raluca Hartmann, directorul general al KiK România.

În oferta magazinului sunt incluse numeroase categorii de produse: îmbrăcămintepentru toate vârstele și mărimile, încălțăminte, accesorii și produse suplimentare, cosmetice, jucăriiși diverse produse din categoria home&deco.

Pentru 2019, retailerul și-a propus să continue expansiunea pe piața românească, având ca obiectiv să adauge în portofoliu peste 30 de noi magazine în întreaga țară. Orașele în care discounterul a ajuns deja anul trecut sunt: Oradea (2 magazine), Piatra Neamț, Botoșani, Sighetu Marmației, Brăila (2 magazine), Mioveni, Vaslui, Bistrița, Craiova, Râmnicu Vâlcea, București (Bucur Retail Park, Liberty Center), Constanța, Timișoara, Deva.

KiK este unul dintre cei mai mari discounteri de modă din Germania, ce deține o rețea vastă de magazine la nivel european. Oferta de produse a brandului este reprezentată în proporție de 70% de segmentul de textile, fiind completată de alte articole pentru casă precum cadouri, accesorii, decorațiuni, jucării și articole de papetărie.

În prezent, KiK operează aproape 3.500 de magazine în Europa, dintre care 2.600 sunt în Germania. Brandul este prezent și în Austria, Cehia, Polonia, Ungaria, Croația, Olanda, Slovenia, Slovacia, Italia și, din 2018, și în România. Compania are 25.000 de angajați și țintește extinderea rețelei la 5.000 de magazine în Europa. KiK se numără, cu o creștere anuală de aproximativ 200 de magazine, printre companiile cu cea mai mare expansiune din Europa.