Doi dintre anagjatii agentiei MEC Interaction, Marius Pahomi si Carmen Miron, au lansat o agentie de publicitate digitala care va gestiona bugetele celor doua companii din grupul Asesoft – eMag si Flanco.
“Este posibil ca pe viitor sa intram in actionariatul acestei companii”, a spus Radu Apostolescu, unul dintre actionarii eMag. Marius si Carmen au fost numarul unu si doi de la MEC, probabil, cea mai mare agentie de media din .ro, din punct de vedere al bugetelor gestionate pe online.
Compania nou lansata se numeste Conversion Marketing. Marius Pahomi este unic actionar in firma, conform datelor RECOM. "inainte cumparam publicitate in-house dar, dupa un timp, am realizat ca este mai bine sa transferam competentele acestea catre cineva specializat. Discutiile cu Marius Pahomi au pornit acum cateva luni si acum, incet-incet, incepem sa desfasuram parteneriatul", a spus Radu Apostolescu.
Intrebarea este daca actionarii acestor companii, care fac parte din grupul de firme Asesoft, vor fi tentati sa intre in domeniul agentiilor de publicitate, mai ales daca tinem cont ca investitiile in media (vezi cazul Romania TV) ar putea genera o astfel de decizie.