Groupama Asigurari a lansat la Ploiesti un nou concept de agentie in Romania

Groupama Asigurări a redeschis oficial vineri, 13 mai, prima agenție transformată conform noilor standarde de imagine ale companiei. Agenția este situată pe strada Paris nr. 6 din Ploiești.

”Dorim să devenim asigurătorul preferat al românilor. Un prim pas vizibil în această direcție este lansarea acestui concept nou, care creează cadrul potrivit pentru o experiență mai simplă, caldă și personală. 77% dintre clienții noștri sunt deja foarte mulțumiți de experiența cu Groupama și avem, pentru al patrulea an consecutiv, cel mai mic număr de reclamații”, a declarat François Coste, Director General al companiei.

Groupama Asigurări este prima companie care va implementa în toate agențiile sale din România noul concept de „shared office”, derivat din cel de „shared desk”, mizând pe mobilitatea oamenilor. Noul tip de agenție va dispune de o zonă de primire a clienților, una de shared office (angajații vor utiliza birourile în comun, în funcție de disponibilitate), una de back-office (pentru funcțiile de suport) și o sală destinată întâlnirilor (pentru clienții care necesită discuții confidențiale).

Noul concept încorporează elemente de identitate vizuală ce reflectă ideea de continuitate, orientare către client, simplitate și inovație. Totodată, signalistica aferentă include un panou 3D cu logo-ul companiei, un panou de afișaj, un flyer display. La finalizarea lucrărilor de reamenajare a agenției din Ploiești, demarate la începutul anului, peste 35% din spațiu a fost valorificat în favoarea clienților, fiind acum dedicat acestora.

”Este prima agenție de acest fel pe care o lansăm și am încredere că acest spațiu va constitui un mediu plăcut și prietenos atât pentru echipa agenției, cât și pentru clienții și partenerii noștri”, a adăugat Horațiu Roșca, Director Național Vânzări al Groupama Asigurări.

În ceea ce privește planul de implementare la nivel național, 16 agenții sunt prevăzute pentru a fi finalizate în 2016, în linie cu noul standard de identitate vizuală. De asemenea, compania va continua ulterior procesul de implementare al noului design în toate agențiile sale.