De la 1 martie 2022, ANAF primeste cereri, inscrisuri si documente doar prin mijloace electronice

Începând cu data de 01.03.2022, contribuabilii/ platitorii persoane juridice, asocieri și alte entitați fără personalitate juridica, precum și persoane fizice care desfășoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent, sunt obligați să transmită organului fiscal central cereri, înscrisuri sau orice alte documente prin mijloace electronice de transmitere la distanță.

„În situația în care contribuabilii/ platitorii nu își îndeplinesc obligația comunicarii prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la distantă a cererilor, înscrisurilor sau oricaror altor documente, iar acestea sunt depuse la organul fiscal central in format letric, nu vor fi luate in considerare”, se arata intr-un comunicat de presa semnat de Marinel Rizea, directorul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Ploieşti.                                                                                                  .

Informații suplimentare privind înregistrarea in Spatiul Privat Virtual gasesc pe site-ul www.anaf.ro, la urmatorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv