Dalkia este mobilizata pentru a face fata situatiei dificile privind aprovizionarea cu gaze naturale

Pastrarea unui grad ridicat in continuitatea furnizarii apei calde si a caldurii este unul din principalele obiective ale Dalkia Termo Prahova, operatorul de termoficare al municipiului Ploiesti.
Dalkia exploateaza sistemul integrat de alimentare cu energie termica a Municipiului Ploiesti (productie – transport – distributie) pe baza contractului de concesiune incheiat cu Judetul Prahova si Municipiul Ploiesti.

„In urma cu putin timp ni s-a comunicat faptul ca, din cauza problemelor aparute in sistemul national de alimentare cu gaze naturale, debitul de gaz aferent CET Brazi va fi diminuat pana la un minimum tehnic. Din acest motiv si multumita avantajului centralei de productie de a utiliza mai multi combustibili, echipele noastre au trecut deja la un regim de functionare de urgenta ce include si pacura (simultan cu gazul natural), cu consecintele financiare aferente”, se spune intr-un comunicat de presa remis de catre Ana Icatoiu, managerul de comunicare al Dalkia.

Pentru a putea face fata situatiei actuale, Dalkia s-a organizat intr-o celula de criza care sa gestioneze in timp real, impreuna cu reprezentantii autoritatilor locale, dificultatile privind alimentarea cu gaze naturale aparute in sistemul national de transport.

„Este posibil ca in perioada imediat urmatoare sa apara mici variatii de temperatura pe retele si la consumatorii finali, pentru care ne cerem scuze, insa acestea sunt inerente intr-o astfel de situatie. Echipele noastre raman mobilizate pentru a se asigura de pastrarea unui grad ridicat de continuitate si calitate in furnizarea apei calde si a caldurii catre ploiesteni, in special in aceasta perioada extrem de severa din punct de vedere climatic”, se mai spune in comunicat.

Pentru informatii suplimentare, clientii societatii se pot adresa la Centrul de Apel non–stop al Dalkia, la numerele 0 800 800 255 (gratuit, reteaua Romtelecom) si 0244 408 888 (tarif normal, orice retea de telefonie fixa sau mobila), pe adresa de posta electronica relatii.clienti@dalkia.ro sau la Biroul Relatii Clienti (Str. Valeni, nr. 1-3, bloc 33 IK, parter).