Cum se declara cladirile nerezidentiale si sediile de firma sau PFA?

Primăria Municipiului Ploiești, prin Serviciul Public Finanțe Locale Ploiești, reamintește contribuabililor ploieșteni, care dețin în proprietate clădiri cu destinație mixtă (orice clădire folosită atât în scop rezidențial, cât și nerezidențial), că au obligația să depună „Declarație fiscală pentru stabilirea impozitului/taxei pe clădiri rezidențiale/nerezidențiale/cu destinație mixtă aflate în proprietatea persoanelor fizice” însoțită de acte doveditoare până la data de 31.03.2016.

În categoria clădirilor nerezidențiale sunt incluse clădirile folosite pentru activități de birou, administrative, comerciale, de agrement, cult, cultură, educație, financiar-bancare, sociale, turistice, de sănătate etc.; clădirile sau spațiile unde se înregistrează sedii secundare și puncte de lucru; clădirile în care nu se desfășoară nicio activitate, dar destinația rezultată din autorizația de construire este de nerezidențială; clădirile unde sunt înregistrate persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale, profesiile liberale.

Declarațiile însoțite de documentele justificative se pot depune prin următoarele modalități:
• Prin email – spfl@ploiesti.ro; : cf1@ploiesti.ro, cf2@ploiesti.ro,;
• La ghișeele registraturii: sediul – B-dul Independenței nr.16; Șoseaua Vestului nr.19.

Declarațiile fiscale, însoțite de acte doveditoare care reflectă situația la 31 decembrie 2015, se depun până la 31 martie 2016, în caz contrar impozitul se calculează prin aplicarea cotei de 2% asupra valorii impozabile în condiții rezidențiale.