Crosul Padurii, o reusita la Bucuresti si Ploiesti: 390.000 de puieti plantati!

Cea de-a noua editie a Crosului Padurii, cel mai mare eveniment caritabil de alergare organizat in Romania in sprijinul unui proiect de mediu, a adunat in Ploiesti si Bucuresti peste 1200 de persoane si a imbinat petrecerea timpului in natura cu sportul si relaxarea pentru intreaga familie. Cele doua zile dedicate activitatilor in inima naturii s-au incheiat cu strangerea fondurilor suficiente pentru ingrijirea celor 389.800 mii de puieti, plantati deja.

Daca la Ploiesti vremea a tinut cu participantii, bucurestenii au aratat ca ploaia si vremea de afara nu sunt motive de ingrijorare. De la cei mai mici si pana la cei mai mari dintre participanti, distractia a fost cuvantul cheie, iar atmosfera din cadrul probelor a fost plina de veselie si culoare, in ciuda vremii potrivnice.

Evenimentul a promovat un stil de viata activ si sanatos, prin alergare si alte activitati sportive si de relaxare in natura.

La linia de start s-au adunat toti cei inscrisi la cele 5 probe competitive care au inclus probe de cros de 5, 10, 15 km pentru adulti si probe de 500 si 1000 m pentru copii. Intr-un timp in care petrecem timp de calitate cu cei dragi tot mai putin, atelierele educationale reunite sub conceptul ”Regasirea Copilariei” au cautat sa imbine educatia de mediu, conectarea in familie si activitatile in aer liber. Copii, parinti si bunici s-au bucurat impreuna de o zi perfecta, care va ramane pentru mult timp in amintirea tuturor sub forma unui portret de familie zambitor.

Participanti de toate varstele au luat cu asalt linia de start

Anul acesta tricoul oficial a fost cel de Impaduritor la Crosul Padurii. Printre impaduritorii editiei a fost la Crosul Familiei un bebelus de 1 lunasi varstnicul Petru Nothinger, finalist al probei de 15 km categoria masculin, peste 35 ani.

Premii pentru cei mai dedicati sustinatori ai padurii!

Distractia garantata nu a fost singurul motiv de bucurie al participantilor, concursurile fiind insufletite de competitia de pe locurile 1, 2, si 3 premiate la fiecare categorie. Premiile au fost anuntate la inceputul probelor, un motiv in plus pentru care fiecare participant a depus un efort considerabil.

Rezultatul final al mobilizarii face posibila cresterea unei noi paduri in sudul tarii. Astfel, cei 389.800 de puieti deja plantati vor fi ingrijiti pana la atingerea stadiului de masiv datorita implicarii celor prezenti la eveniment. Editia a noua a avut urmatoarele noutati: s-a organizat in doua orase, Bucuresti si Ploiesti, si a impadurit prin alergare, conectare si educatie.

Asociatia Padurea Copiilor este o asociatie de mediu care investeste in oameni si paduri, actionand prin impaduriri, dezvoltare comunitara, evenimente sportive, educationale si prin eco-inovatie. Asociatia a devenit entitate independentain 2016 ca urmare a desprinderii diviziei de impaduriri si sport din cadrul ViitorPlus – asociatia pentru dezvoltare durabila, unde a inceput in 2007 ca ”Adopta un copac”. Pana in prezent suprafata impadurita este de 58 de hectare. Fondurile au fost atrase sub umbrela ViitorPlus. Asociatia Padurea Copiilor le va ingriji si va inchide ciclurile de monitorizare ale acestor paduri folosindu-se de aceste fonduri.

Kaufland Romania a fost partenerul nostru principal, iar Avis Rent a Car ne-a asigurat mobilitatea.
Parteneri Tehnici: Social Gym, Ro Club Maraton.
Parteneri corporate: Intesa San Paolo Bank
Parteneri media: Adrenallina, Advertising4U, Bucuresti Fm, Bounty Fair, Biblioteca Metropolitana Bucuresti, Centrul de Nutritie SuperFit, Cartita Plimbareata, FlorinSimion.com, Magic Fm, West Mall Ploiesti, The Western’s Kids Club, Running Mag, PRAHOVA BUSINESS, RFI Romania, Romania Pozitiva, The CSR Report, Zmeu Bucuresti.